Email oglašavanje (učinkovita izrada newslettera)


Podjeli
U digitalnom svijetu postoje razni načini komunikacije i prenošenja željenog sadržaja do ciljane publike. Jedan od načina digitalne komunikacije je email oglašavanje. Pročitajte zašto vam je ono potrebno i kako započeti.

Email je jednostavan način dobivanja novih klijenata. Pruža vam direktniji pristup do pretplatnika i uvida u njihove želje i očekivanja vezana za usluge i proizvode koje nudite.



Zašto je email oglašavanje važno?

Email je jedan od glavnih kanala za digitalnu komunikaciju putem koje se nude usluge i proizvode potencijalnim klijentima. Njegov ključ uspjeha leži u tome što ih šaljete klijentima koji već pokazuju zanimanje za vaše usluge i proizvode. Kako bi došli do klijenta, odnosno budućeg pretplatnika, prvo je potrebno sakupiti njihovu email adresu. Ne postoji univerzalno rješenje za dobivanje novih pretplatnika, ali postoje nekoliko metoda koje možete iskušati u potrazi za klijentima.  Za početak pripremite sadržaj koji želite prikazati i pravilno ga formatirajte, te ga na kraju pošaljite. Vaš email mora potaknuti klijente na interakciju, te se ono najbolje postiže nuđenjem popusta, nagradnih igara ili sadržaja koje jedino pretplatnici mogu vidjeti

Koje su prednosti korištenja email oglašavanja?

Email oglašavanje ne zahtijeva veliko bogatstvo za početak prikazivanja vašeg sadržaja. Potrebni su vam laptop ili sličan uređaj, stabilna internet veza, te alat kojim ćete izrađivati i pratiti uspješnost vaših poslanih emailova. Imate direktnu poveznicu sa svojim pretplatnicima, te ćete lakše doći do povratnih informacija za unapređenje vašeg email oglašavanja. Putem email oglašavanja postepeno gradite listu pretplatnika, te stvarate sadržaj koji će ih povezivati s vašim uslugama ili proizvodima. Mailovi se lako mogu prilagođavati ovisno o čitateljima sadržaja, te prema dobivenim podacima možete ih nadograđivati jer svaka osoba nema iste preferencije. S obzirom na opciju prilagođavanja, vaši mailovi neće biti dosadni i monotoni jer ih može slati u obliku popusta, promocija, ekskluzivnog sadržaja, korisnih savjeta i sličnih informacija



Što je newsletter?

Newsletter ili bilten ključan je alat za informiranje klijenata o novoj ponudi usluga i proizvoda koje nudite. Dobiva se sakupljanjem email adrese potencijalnih pretplatnika, te slanjem sadržaja koji klijente očekuju. Riječ je o direktnoj i personaliziranoj komunikaciji pomoću koje šaljete bitne informacije i stvarate pretplatnike koji će dugoročno biti vjerni vašoj usluzi ili proizvodu. Kada izrađujete newsletter, on mora biti sažet i kratak, te ga nemojte natrpati tekstom. Zasićenje tekstom možete izbjeći postavljanjem slika ili grafika. Ne zaboravite istaknuti link na kojem mogu pronaći vaše proizvode, usluge ili nešto više o vašoj firmi i onome što nudite potencijalnim klijentima

Kako izraditi newsletter?

Jednom kad znate koji sadržaj želite postaviti u svoj newsletter, vrijeme je za njegovu izradu. Ako ste dovoljno vješti, newsletter možete izraditi sami, a u slučaju da niste, ne morate brinuti jer postoje brojni alati koji će vam pružiti besplatne ili povoljne usluge izrade. Takvi alati, poput MailChimpa ili MailerLitea, ponudit će vam razne pakete koji sadrže gotove predloške i mogućnost njihovog uređenja. Osim predložaka, pružaju vam i potporu vezanu za praćenje i organiziranje mailova. U nekoliko klikova moći ćete saznati koliko je klijenata otvorilo vaš newsletter, te koliko ih se pretplatio na vaš sadržaj




Galerija


Niste sigurni odakle kako započeti oglašavati u digitalnome svijetu?

Email oglašavanje pravo je rješenje za vas, te vam pruža personalizirani pristup slanja sadržaja.

Uspješno email oglašavanje stoji vam na usluzi

Pitajte stručnjake

Pitajte stručnjaka iz oblasti:
Jesi li čovjek ?