Optimizacija tražilice jedan je od glavnih alata digitalno oglašavanja. Njime ćete poboljšati svoj rang na tražilici, te povećati broj posjetitelja i prodaje usluga i proizvoda kojih nudite.
Optimizacija za tražilice, skraćeno SEO (Search Engine Optimization), je digitalni proces koji pomaže vašem sadržaju pozicionirati se na što bolju poziciju kod traženja određenog pojma na internetu. Bolja pozicija na tražilici, poboljšat će posjećenost vašoj stranici, jer će je više ljudi moći vidjeti na prvoj stranici i pronaći upravo one usluge koje trebaju. Pravilnom optimizacijom za tražilice u samo nekoliko jednostavnih koraka možete poboljšati posjećenost stranici i uočiti rast potencijalnih kupaca ili klijenata, ovisno o uslugama ili proizvodima koje nudite.
Kada pretražujete tražilicu, za primjerice rent a car-om u Doboju, rijetko ćete gledati drugu, treću ili desetu stranicu jer su rezultati koji se nalaze na prvoj stranici najdostupniji, posebice ako vam je brzo potrebna specifična usluga ili proizvod. Prva stranica rezultata rezervirana je samo za one najbolje, te se sigurno želite naći među njima. Pravilnom optimizacijom tražilice povećat ćete posjećenost vašoj stranici, dobiti nove klijente, te steći dugotrajan promet jer će novi klijenti znati gdje vas tražiti i kako doći do vas i vaših usluga ili proizvoda. Ujedno, posjete koji se ostvaruje optimizacijom tražilice su besplatne, te će se svaki klijent, zadovoljan dobivenim uslugama, vrlo rado vraćati natrag. Uz dobre recenzije i preporuke, taj potencijalni klijent dovesti će i nove klijente, a povećanje prometa dogodit će se upravo zahvaljujući pravilno podešenoj optimizaciji za tražilice.
Prvi korak pri pisanju digitalnog sadržaja, kao i njegovog objavljivanja na internetu, je poznavanje ključnih riječi. Razmislite o tome što želite oglašavati i kako će klijenti doći do vaših usluga. Jednim klikom možete provjeriti konkurenciju i analizirati na koji način im vi konkurirate za bolju poziciju na tražilici. Kod pozicioniranja, vaš sadržaj obavezno mora sadržavati ključne riječi u naslova. Svaki dodani podnaslov mora biti relevantan za ključnu riječ pod kojom će izlaziti na tražilici. U sadržaju ne zaboravite ubaciti slike koje će dati dinamiku vašem sadržaju ili pak grafike kako bi dobili povezanu cjelinu.
Osim ključnih riječi, formatiranog sadržaja stranice i slika, bitno je imati i linkove koji će dulje zadržati posjetitelje na vašoj stranici. Linkove koje stavljate u sadržaj moraju imati značaj za ključne riječi, odnosno moraju biti vezani za navedenu uslugu ili proizvod. Postavljeni linkovi mogu služiti i kao potkrepljivanje navoda u tekstu, koji će se posjetitelju svidjeti i htjeti će znati još ponešto o određenoj temi. Pritiskom na linkove, posjetitelji neće samo dobiti tražene informacije, već će takvu interakciju tražilica nagraditi boljim pozicioniranjem sadržaja. Naravno, SEO ne morate primjenjivati sami, već možete unajmiti usluge profesionalnih agencija koje su specijalizirane za dovođenje vašeg sadržaja na prvu stranicu tražilice, a time i bliže svim klijentima.
Koristiti optimizaciju za tražilice kako biste postigli najbolje rezultate i dospjeli na prvu stranicu tražilice.
Obratite nam se za usluge SEO-a